انتخاب معتمدین هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درکرمان  

جلسه انتخاب معتمدین عضو هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری کرمان برگزارگردید.
کد خبر: ۱۴۲۵۶۶۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی بابایی،فرماندارکرمان دراین جلسه با اعلام آماری از ثبت نام داوطلبین متقاضی رقابت دردوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،استقبال این دوره رابسیار مثبت ارزیابی کردوگفت:رقابت،سلامت،امنیت ومشارکت چهاررکن اساسی یک انتخابات پرشور است.

وی رقابت راحاصل استقبال بالای ثبت نام کنندگان متقاضی شرکت در انتخابات و رقابت سالم درفضایی مبتنی برقانون برشمردو افزود:امنیت انتخابات همواره در گرو همکاری تمامی عوامل دست اندرکار با نیروهای امنیتی و انتظامی است و با تشکیل کارگروههای تخصصی و پیش بینی های لازم انشالا شاهد انتخاباتی باشکوه در فضایی امن خواهیم بود.

فرماندارکرمان یک هیئت اجرایی قوی،دوراز مسائل و مباحث سیاسی را لازمه سلامت انتخابات دانست و اساس آن را انتخابات اعضا ازمیان معتمدین دعوت شده درجلسه برشمردو ابرازداشت:امانت داری و صیانت از آرای مردم باعث سلامت انتخابات و نهایتا منجر به اعتماد مردم به صندوق و افزایش مشارکت خواهد شد. 

وی ادامه داد:تمام عوامل دست اندرکار انتخابات از میان علاقه مندان به همکاری،از میان اقشار مختلف مردم اعم از اجرایی،نظارت و بازرسی انتخاب می شوند.

فرماندار کرمان،با اشاره به اهمیت جهادتبیین،خواستار آگاه سازی مردم از خدمات نظام درطول بیش از چهار دهه گذشته شدو اظهارداشت:مردمی بودن نظام از برکات جمهوری اسلامی است و در طول سالهای انقلاب همواره برگزاری انتخابات با هدف سالم بودن با مشارکت حداکثری مبتنی بر قانون در فضایی امن به دور از هر نوع تفکر سیاسی توسط عوامل مختلف صندوق و به تعبیر حضرت امام (ره)ملاک بودن رآی ملت در پایان انتخابات بعنوان یک تفکر غالب مردمی در برگزاری انتخابات بعنوان عوامل دست اندرکار بوده است.

فرماندارکرمان درادامه به تشریح قوانین جلسه مرتبط با انتخاب اعضای اصلی و علی البدل و همچنین وظایف مربوطه این هییت پرداخت و تصریح کرد:اولین مرجع رسیدگی به صلاحیت داوطلبین شرکت در انتخابات،هیئت اجرایی می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها